دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان)

دکتری بدون آزمون + دکتری استعداد درخشان + دکتری 98 + اخبار کنکور دکتری + دکتری بدون کنکور

دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان)

دکتری بدون آزمون + دکتری استعداد درخشان + دکتری 98 + اخبار کنکور دکتری + دکتری بدون کنکور

انتشار فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه بیرجند در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره 21/67272 تاریخ هجدهم تیر نود و سه  اصلاحیه شماره 21/237200 مورخ شانزدهم اسفند نود و سه  و ابلاغیه شماره 299574/2 مورخ شانزدهم  اسفند نود و شش از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز و واجد شرایط کارشناسی ارشد، براساس موارد درج شده در این اطلاعیه و طبق مفاد آیین نامه برای سال تحصیلی نود و هشت نود و نه دانشجو دکتری می پذیرد.

 

نکات مهم:
پذیرش افراد مشمول این آیین نامه، در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی  کارشناسی ارشد داوطلب ، به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر میباشد. تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده مطابق این آیین نامه مجاز نیست. داوطلبین باید در روز مصاحبه واجد تمامی شرایط لازم برای پذیرش بدون آزمون باشند.

 

نحوه ثبت نام:

دانشجویان و دانش آموختگان (فارغ التحصیلان بیستم فروردین نود و شش به بعد) واجد شرایط از مورخ  بیستم فروردین نود و هشت تا  مورخ سی و یک اردیبهشت نود و هشت  باید به آدرس اینترنتی talent.birjand.ac.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را برطبق مندرجات سایت انجام دهند. ضمناً ثبت نام به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

 www.phdphd.org

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.